tankspridd eller så..

mmm... jag e lite lagom tankspridd...alltför ofta

Se bara på härromdagen.. ja skulle åka å handla lite mat... tänkte för mej själv..vi tar Pekås.. de e inte så långt å så e de billigt :). Men så kom ja på mej själv att ja var på väg till Willys...när ja svängde ner i Våxnäs rondellen... hahaha....hallå... vilken värld lever jag i?

Så har ja 5000 saker i huvet... massa i skolan.. men snart klar! 2 prov kvar att göra samt ett projekt arbete! Å de går fortsatt lika jäkla bra...........UNDERBART!


jag skulle vilja haft lite sällskap i helgen... men men...de kommer fler dagar...

........har ja nyligen fått besked om att en kompis pappa har gått bort.........livet är inte rättvist å jag sörjer med henne! Stackars liten..

Så nu har jag väldigt blandade känslor.. jag är glad för min del å ledsen för hennes del.... hm..

tjing..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att du har kommit igång igen, bruden! :) pöss

2007-10-07 @ 10:35:20
URL: http://ssandrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0