gaah...!!!

Jag HATAR räkningar.... vad är detta???
Jag tror inte jag nånsin haft så mkt räkningar i hela mitt liv ...
............jodå, men på den tiden hade man ju alla fall en lön på kanske 15.000kr/ månaden...nu lever ja på hälften av de!  
De kan ju inte mena att man ska klara sig en hel månad på 1000kr??? De är ju inte rimligt för 5öre!       

Jag fattar inte, vad e felet? FASEN.. varför kommer alla "extra" räkningar just nu, sånna som bara kommer per kvartal eller halvår..ja, ni vet ??  De där som man fasar för... :(
Jag som har vart så duktig å skötsam...får man inget för de? *haha*

Nu när jag verkligen behöver pengar, massa planer osv..... dret,dret, dret!!!

Sur dam... :(.

Å så pricken över i.et är väl att min mobil lever sitt egna liv nu oxå... så de börjar väl bli tecken på att skaffa ny snart igen :(... men den får allt va med ett tag till...
Fick precis ett mms av NÅN.. de stod bara mms går ej att hämta... jaha? vore ju kul om man visste vem som skicka de då... :/. dret mobil.. Man ska inte ha nya mobiler... de gamla var mkt bättre å höll SÅ mkt längre!
*Osmarta tillverkare...*

Övrigt...ledig och DÅLIG  dag idag... ska väl inte göra ngt speciellt..de är väl bäst å låta bli eftersom inget verkar gå som jag vill idag... 
Men de hade ju vart kul om det va lite sol alla fall :/...men nope. så de blir en inne dag idag...

Hittat lite nya favvo låtar:

- Apologize - Timberland
- Curley Sue - Takida
- Cry - Rihanna

Lyssna å njut :)

hej då..

Kommentarer
Postat av: melanie

ja räkningar är verkligen det värsta som finns, man fattar liksom inte vart alla kommer ifrån haha! :) dynga är vad det är!

2007-10-23 @ 14:12:21
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe skulle nog säga SMARTA tillverkare.. dom tjänar ju på de hehe

2007-11-10 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0