Booooooooooooooooring

............jag e så uttråkad... är detta ett syndrom tro?
 
ja har ju visserligen vart sjuk, så ja har vart hemma i flera dagar nu, alla fall 3...å de e lite lagom trist!

Jag vet inte alls vad ja ska göra...har typ inte gort ngt på flera dagar... å alla vet väl hur rastlös jag är..??!

idag har ja lixom roat mej med:
- Kollat på film...Chuck & Larry...den där med brandmännen som gifter  sig.. den gav mej inte så mkt...men men.. nu har ja sett den..
- Sen så fastna ja i en film på 5an i em.. med Hillary Duff...den va fint... känslig som man är, så grina man en skvätt...haha.

Så har ja bakat en pizza för att fördriva tiden.. den blev stark..haha...men OJ vad god.
De va köttfärs, skinka, ketchup,salt,peppar,chilli, vitlök,sambal oelak, grillkrydda å en massa ost på :).
.................Jag kommer nog få dricka ihjäl mej i natt...

NU sitter ja å tittar på Deal or no deal...så kul har ja... är bjuden på fest på 2 håll...men j ahar ju inga pengar å ingen större lust heller...  känner mig lite lonely...men men...de kan va nyttigt å ha sånna här dagar... är de inte så?

Imorn ska ja träna..för nu känner jag mej helt okej ju...då måste man få träna.... så mkt gott som ja klämt i mej nu när ja legat hemma å segat..haha.. å så ska ja plugga lite...projektarbetet.. :).

NU ska ja bara lägga mej å lata mej igen å hoppas på att nån tänker på mej lite :D...

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0