seg..

.............mmm, måttligt seg!!
...idag var ju den där roliga påminnelsen om varför man inte ska ut å festa så ofta..haha...

1. Man börjar bli gammal å tål inte å festa på samma vis som förr..
2. Man förlorar en hel dag bara för å bara bakis - trött som få.
3. Man är sugen på ALLT...ja skulle kunna äta vadsom nu..

kan säkert fortsätta med en massa flera punkter...men ja orkar inte..hehe...

Vi var på Nöjes igår.. jag, jeanette, lisa å pia.. å ja som trodde att ja skulle få va hemma å ha tråkigt.. för alla sa att de inte kunde.. men OJ vad de skedde saker på lördagen å helt plötsligt nästan alla vänner ville med mej ut å svänga de lurviga :D!!
Tack för en nice afton!

på tisdag börjar min praktik på CCC..de ska bli kul.. hoppas de går bra å att ja får jobb där sen..OM ja trivs :).

nu väntar ja på Pia ...sen blir de chips å film.. mera sega :D!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

ja det var riktigt skoj!! hängde mest i schlagerbaren, andra sidan har ju blivit så tråkig:( ha en mysig kväll, själv spenderar jag min hos föräldrarna med god mat hihi:) perfekt när man är lite bakis;) Kram!

2007-11-11 @ 18:14:55
Postat av: Jolie

hej.
den 16:e januari är det beräknat ;-)
Vi får väl se ner h*n vill komma ut.

2007-12-04 @ 18:34:36
URL: http://jolie-zeta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0