servering :D

Hejsan...

Japp, denna vecka är den omtalade serveringsveckan för mig å de nya själarna i skolan.
Jag skulle haft min servering på steg 1, men eftersom det inte fanns folk ja kunde arbeta hop med så fick jag skjuta fram det!
Men jag fixade ju då istället de stora projektarbetet "hotell A" å lyckades få ett dunderbetyg på de så  ;)...hade blivit svårt att ha servering själv med kanske *hehe*.

Onsdagen bestod av mycket teori samt bärtekniker osv.. jag hade ju fördelen att jag har jobbat med servering i norge ett par gånger... MEN jag tycker inte att det är speciellt kul..! Oerhört slitsamt å tungt. Enda fördelen skulle nog vara att man oftast får bra med dricks ;)...

Idag har jag å en annan tjej haft serveringen med 7 st gäster.
Bjöd på 3 rätter meny. De gick gallant å alla var nöjda å glada =).
Imorn ska hon å jag laga våran 3 rätter meny å de andra 3 ska servera den!
De går helt säkert bra - har förbett en del idag så...no problemos ;)

sen måste jag på stan imorn... hade missat å fylla i mitt kontonr...hade blitt nån ändring på lönekontoret....så nu måste jag personligen gå å lösa ut min lön på Nordea av alla ställen?? hallå..?! jag har inge konto där...knas. får fixa de imorn...
SEn måste ja köpa nya leggings...hehe....å en mascara...hoppas de ej blir regn bara för då blir ja sur...!! trodde de skulle regna idag...men nää =)

nu e de Kyle XY...

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du behöver juh inte gå till Nordea för att lösa ut den. Gå till din egen bank och sätt in det på ditt konto, så kommer det in på en gång. Går du till Nordea så kan det ta några dagar. :) pöss!

2007-05-25 @ 05:56:21
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0