meh..hallå

Hejsan alla glada ;)...

Jag har nu börjat skolan igen efter praktiken..steg 2 - here I come ;)...
Nu är det mycket självplanering som gäller.. tema veckor och mera noga med allt...ganska självklart dock...! Lite press.. men de fixar jag :P..

.....måste säga att de var inte så farligt som jag trodde att komma tebax *hehe*...men uffa mej vad jag har att göra nu igen då...jisses. Ska försöka greja de! 
Har 3 prov,en massa planering av mat å studier å 2 projektarbeten att klara av på 11 veckor...sen är det praktik igen...:P    *pustar*

De var väldigt skoj att komma tillbaka å träffa alla goa å glada vänner på skolan :)... dom hade ja saknat lite ;)...alla fall vissa av dom =)! nämner inga namn, så är ingen glömd :)....
Vi har alla fall planerat utgång med klassen i juni :)...å tydligen bor JAG bäst till så jag får ha förfest...*hehe*...jaja..de går väl bra så länge de inte blir för många...!

Så var det en hel hög med nytt folk nu....som jag får dras med eftersom de andra fått byta klassrum, vilket jag oxå kommer få göra tids nog! om en sissodär 3-4 veckor skulle jag tro..
...Känns lite trist att få höra allt på steg 1 igen dock..men men.. lite rep. ;)

..de nya själarna verka lite vilsna i pannkakan dock... de anförtrodde sig totalt till mig under kökspasset...jisses!
Fråga aldrig läraren...!?
- nejnej, vi frågar Fia...hon kan, hon vet, hon hjälper osv..... *herregud*
Så idag har jag nog hjälp de andra mer än tagit hand om min egen mat..tur att det bara var sallad å bröd idag! ;)...å lärarna var mkt nöjda med min mat å uppläggning så...;)

Fick jue toppbetyg på min praktik =)...
Kökschefen hade talat med min lärare å sagt att de var mer än nöjda med mej.. å sa " de är inte ofta man får en tjej som Sofia på praktiken"....så de känns självklart helt jäkla UNDERBART. Jag går verkligen rätt linje...jag SKA bli kock!! =)
....å även i skolan på steg 1 fick jag toppenbetyg!!   ...så jag är lite lagom nöjd å glad nu kan jag avslöja... känns härligt värre - för jag har lagt ner en hel del tid på att plugga! Bara en massa VG å ett MVG *tackar,tackar*
Nu mår jag bra =)!!!
Bara att ta nya tag å fortsätta i samma veva - de grejjar jag - JAG KAN OM JAG VILL !

I måndags var jag till bergvik en sväng..eftersom jag var ledig.. köpte 3 klänningar å lite underkläder :).  sen laga jag mat  - grillad kyckling å pasta å vitlöks dressing...*yummi*... sen var jag å linda en tur till carro å stefan å sa hej!

ikväll är de Greys...spännade som alltid :P...

hejsvejs







Kommentarer
Postat av: melanie

härligt tjejen!!!

2007-05-09 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0