lista...

Se där...ännu en lista :)...fyller i medans jag väntar på min mat !

Har vart ute å promenerat idag igen...är allt bra härligt =).. de är varmt men ändå kallt ute :S...vinden är lite kylig sådär...jaja. De dör man inte av ;).

Då kör vi:
Namn: Sofia (Fia)
Vad drack du senast: vatten
Vad gjorde du igår kväll: passade på att bara va ;)...kolla lite tv, sega.
Kan du gå ner i spagat: hehe..skulle inte tro de..
Vad ska du göra i kväll: hmm...ja... kl 21 är de Wallander, annars vet jag inte än.
Vad ska du göra i morgon: ledig...troligen till Maxi en tur.
Senaste inköp: ett linne på veromoda
Senaste film: Kocken
Tycker du om att cykla: ibland, men jag vandrar hellre
Vem sov du över hos senast: eh...mamma å pappa tror ja
Vem sov över hos dig senast: C...
Vem kysste du senast: C...
Vad ska du göra nu: äta mat
Vad ska du göra sen: vet inte
Vem träffade du sist: carro å stefan
Vem skulle du vilja träffa nu: hm..
Sjunger du i duschen: haha...nope
Vem ringde du senast: marika
Vem ringde dig senast: mamma
Hur länge sov du inatt: ca 10-11 timmar
När ska du gå och lägga dig ikväll: när jag är trött såklart ;)
Vad gjorde du för tre timmar sen: prata i telefon

Vänner du kan prata om allt med? carro, linda, a-l, hilda mfl
Person du kan lita på till 100%? vänner å familj
Har du badat i år? nope
Tidsfördriv? promenader, blogga, telefon, MSN, shoppa
Vad heter du just nu på msn: Fia
Hur många syskon: 1
Kär i någon just nu? inte kär nä...;)
Känner du någon som heter likadant som dig? japp,ett antal *haha*
Favoritsläkting? mormor
Morgontrött?nej
När är du född?: 19/9 -82
Var bor du?: karlstad
Var vill du bo?: här
Nuvarande hårfärg?: mörk brunt
Riktiga hårfärg?: brun av något slag :S
Ögonfärg?: blå
Humör just nu?: helt okej, lite rastlös...
Vad har du för parfym idag?: J.LO
Vill du ha barn?: Ja, nån dag
Brukar du vara osminkad i skolan?:
Skostorlek : 37-39. beroende på vad det är för skor

Har funderat på vem som kommer på alla dessa frågor?? Melanie? något bra svar...haha.
nu ska ja diska efter mig....

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: melanie

hihih, jag har faktiskt ingen aning, vet iaf att jag aldrig skulle orka sitta och skriva ner massa såna frågor, hahahah!!:)

2007-05-06 @ 17:23:24
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0