knas -kalas..

Jag blir knas, bara helt jäkla knas på allt å inget.....!

...Jag förstår inte... snart orkar jag inte ens förstå.. whats the point?

Alldeles för mycket i huvet (skräll)....gaaah.

Massa plugg... Massa runt omkring... bara MASSA överallt   =(... fasen!

Lyssnar på "Totaly clips" med Natalie (idol)...så vackert :)..*ryser* , även Sibel med "den morgonen" är ruskigt vacker :)...

Imorn blir jag hemma  å pluggar till provet....som SKALL göras på fredag...

sen ska jag jobba kvällen....hmm.. ingen större lust...:(.  Dock med Carro =)!

Lördag är det alla fall fest med mina kära klasspolers... ja, vissa är ju allt för härliga ;). Riktiga tokstollar...*skrattar*

Söndag = bakis ...hehe... å TVÄTTA som pricken över i.et....*lipar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0