:)...jaja.

Hehe...jaja...SANDRA....jag ska försöka skriva lite oftare ;). De har varit lite mycket den sista tiden... praktiken, vart på stan lite, promenaerat en del, haft lite besök, vart på tur...haha...ja, helt enkelt en ganska fullbokad vecka :). Men de är härligt! Känns att man lever ;)..

Hmm...då ska vi se...antar att de senast var i söndags jag var igång å skrev...då jag mådde pest å pina...nää, de måste ha vart i måndags..inte fasen hade jag tid/ork i söndags... jag jobba ju tillåmed kvällen på Skutan då med Linda.


Ja, som sagt sista dagen på praktiken - delade känslor...
jag kommer helt klart sakna folket å stället! Idag var La finale dagen ... fick mitt betyg *wiie*. De var ett TOPP BETYG!! Skapligt glad å lycklig nu då :)! *tack roger*

Har sagt till om att jag gärna går ut å jobbar extra om de fattas folk...de kan ni lita på! Jag kan ju stället nu - utantill...*skrattar*...i sommar är de säkert brist på folk..man kan ju alltid hoppas ;)

I tisdags var man ju ledig - skönt!

...gjorde inte så där jätte mycket, hade besök :). Men nu e de så att man får göra så lite man kan,när man väl är ledig :)...eller hur?!


Onsdagen var endel tv :)..ganska trött hela dagen....sen kom carro å stefan inklampande kl 22...*hmr*....lite oväntat...sicken tur att jag inte hade gått till bingen då...haha. De skulle låna film alla fall.. "pay it forward" å "6 lektioner i kärlek"....2 bra val :).


 ...torsdag....hade min praktik, sen tog jag å linda en liten roadtrip :). En sväng till Edsvalla (öob å skoaffären)...sen åkte vi i de gröna partierna hemåt :)....men stanna på rusta å willys å handla lite mer :)...trevlig dag linda, eller hur?!

nu ska ja göra mig ordning å ta ett varv på staden :)..

men ja ska försöka bättra mig Sandra ;)


hejsvejs



Kommentarer
Postat av: melanie

kul med bra betyg och hoppas du får jobba extra där nu då! :)

2007-05-04 @ 16:29:52
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: Linda

JAAA de va trevligt:D Ja säger aldrig nej te en roadtripp :-P

2007-05-04 @ 19:08:45
Postat av: Sandra

wiiiie, tackar :D
gött med fina betyg!! =)

2007-05-04 @ 21:03:45
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0