hmmm...

Dags att plugga då...mEn jag har noll motivation till detta...
...börja ju igår å läste lite..men de är fasen inte kul... Var verkligen svårt att komma igång med teorin efter praktiken sen serveringen...
......................de va ju x antal veckor sedan jag skulle lära mej en massa teori å få de stanna i huvudet! =/...

Känns som jag hamnat i nån jäkla svacka å inte vill /orkar göra nånting.. Å de har jag verkligen inte tid med nu.. har alldeles för mkt inplanerat lixom....

Hoppas på en stor sol idag så jag kan bryta med en eller 2 promenader i mitt läsande....;)

time 2 start...

tjng!


Kommentarer
Postat av: melanie

ibland är det ju sådär, man kan inte ligga på topp med motivationen jämt liksom! ta det bara lugnt och gör så bra du kan:) mer kan man inte göra tjejen! kram

2007-05-31 @ 10:28:05
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0