*hehe*

Är: trötter
Ger intryck av att vara: osocial ? haha
Mår: kanon
Har: kört en massa bil, packat upp varor, skrivit blogg, lagat mat, segat
Bör: nje...inget spec.
Kan: lata mej med gott samvete ;)
Blir glad av: vänner å familj
Skulle vilja: ha sovmorgon imorn
Tycker om att: gå i skolan :)
Drömmer om: att leva ett långt å lyckligt liv kanske?
Längtar till: sommaren
Fasar inför: stora projektarbetet
Har ett brinnande intresse för: kläder
Bryr mig om: Familjen och vännerna
Trivs med: mej själv ;)
Känner obehag inför: döden
Planerar att: ta de med ro ;)
Bor i: solskenstaden =)
Skulle vilja bo i: här... men ha lya i typ asien oxå
Klär mig gärna i:  myskläder
Äter gärna: kyckling
Dricker gärna: vatten, öl
Tränar: ibland...
Tittar ofta på:Grey's Anatomy, Desperate Housewifes, CSI, Ugly Betty mm
Lyssnar ofta på: party hits
Läser: skvaller ;)
Prenumererar på: Hennes
Nu: ska jag äta snart =)
Vill se: världens underverk :)
Vill göra: alldeles för mkt
Glad över: att jag börja plugga
Arg på: orättvisan mm
Stolt över:  mina betyg på steg 1 i skolan
Rädd för: mörker
Nyfiken på: allt å inget
Lycka: få vara den man är å folk gillar en ändå :P
Sorg: är en del av ens liv
Älskar: många
Hatar: Skitsnack, orättvisor, press, stress, regn, snö, kyla och en jävla massa mer ;)
Äter: mat
Sover: på natten :)
Dansar: ibland
Lever: livet =)

sådär... lista på lista....haha...brist på annat lixom...

tjing!


Kommentarer
Postat av: melanie

hehe, tänkte på att du kanske menade 11 timmars reglerna osv? det får man ju justera så man gör sina timmar men att man ändå har 11 timmars vila mellan varje pass..funkar bra;) jobbigt bara..höh

2007-05-22 @ 22:18:24
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0