Hälg ;)

.....så var de söndag IGEN...de går fort.....allt lixom...å snart kommer A-L hitflyttande =)!!
torsdag för att vara lite mera exakt.. Jag har fått den stora äran att hämta ut hennes nyckel hos hyresvärden, ska då passa på å tjata lite på dom om MIN lya. De händer ju inget...har lixom bett dom 1000 ggr att de ska fixa vissa grejer...men NOPE!

I fredags kväll var jag borta hos "han"....vi åt pizza å så kolla vi på film : Hannibal rising.
Den var okej...denna handlar ju om Hannibal som liten å historien varför han blev som han blev..... hmr.

Sen var de läggdags vid tolv - halv ett snåret...jag skulle ju upp å jobba lördag morgon 6.45....:/. Sov inte sådär jättemycket den natten..hahaha..var inte ett dugg trött lixom....*gaaah*.... så när ja anlände till jobbet var ganska sleten...men de gick bra att jobba alla fall. Var ju bara 5 patienter...så de va lugna gatan...=) å så jobbade jag med Linda =)!

KOm hem från jobbet runt 14.30-15 nångång....då var jag trött... satt i en dvd å kolla ett par minuter sen sov jag som en bebis tills jeanette väckte mej med ett sms...de va nog bra de annars hade jag nog sovit bort hela em/förkvällen *hehe*.
Men jag har ju typ lovat jeanette utgång....så här gick de ej å banga...men de var bra de.!!
Hon kom till mig vid 21 tiden...sen satt vi här å skvallra en massa å drack en massa öl ...sen blev de nöjes å jag hade riktigt skoj *tack jeanette*!!
Behövde få komma ut å dansa lite...sker alltför sällan nuförtiden. sen gick jag hem till "han" å sov där....mådde inte speciellt bra när jag vakna kan jag säga...huvudet va stort som en melon eller något :(. Men efter en treo å lite mera sömn så mådde jag okej igen :).
Knata hemåt vid 15....kolla film å åt pizza....sen somna jag... satt larm på mobben *17.00*  för tvättens skull.... har tvätt afton nu...med massor av tvätt =(. Fasen vad de är trist att tvätta när man MÅSTE!

Är lite sur för de visar ju inte Wallander längre på söndagarna...tydligen är de andra filmerna för nya för att de ska få visas på tv...:/.
Men istället tänkte ja kika på Oceans eleven på 3an kl 21.

Imorn e jag ledig :)...borde gå till skolan å hämta böcker å plugga lite, men jag får se....kanske hittar ngt annat att göra...man vet aldrig...;)........kanske finns nån som e ledig?

nu ska ja ut till tvättstugan igen...

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sandra

nu när jag såg att du hade ätit pizza vill jag också ha.. har inte ätit det, med handen på hjärtat, på över ett år! fick juh smak för kycklingsallad istället.. haha!

2007-05-27 @ 19:22:55
URL: http://sandriisen.blogg.se
Postat av: melanie

härlig helg hörre du;)

2007-05-28 @ 18:38:24
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0