Eurovision :)

Hejsan!

Den 12 maj betyder Eurovision Song Contest =).
Jag hade hoppats på melodifestival ,lite fest å sen ut å skaka rumpa...! Men inte de...dret då. Fasen så trist de är när folket jobbar helger.. kan inte alla börja skolan så alla e lediga helger lixom jag ;)...??!!
Så jag antar att de blir en lång å tråkig lördag för min del *snyft*
Det är så underbart väder idag med...så det suger i tarmen...*hehe* ...öl,öl,öl =). hmm..

Idag har jag som vanligt vaknat tidigt! Klockan 8 flög jag ur sängen å trodde jag försovit mej...hehe...men det är ju helg förskruttan! Tur att jag kom på de alla fall...så jag inte hade gått upp å knatat iväg till skolan...de skulle sett ut de..!
Istället har jag vart duktig  flicka å städat lite å bakat bröd. Sen har jag tagit mej en sån där lååång promenad idag...runt älven å sen över å runt bland herrhagens gator. Jag börjar lära mej hitta riktigt bra på herrhagen nu...å de är väl tur de ;)..

Veckan som kommer är det endast skola tisdag och onsdag :).. måndagar e ju distans (planeringsdag)...torsdag är ju röd dag å fredag en klämdag...så då tyckte dom att vi skulle vara hemma å läsa... *tack* ...hade annars tagit ut distans på fredagen...för jag ska åka hem till mamma å pappa på torsdag!

Ska hem å träffa hilda, björn å thea =). Så måste ja träffa Isac (syrrans knodd)...han växer så de knakar å pratar en massa nu...var ett tag sen ja träffa dom! Mormor ska jag hinna med å hälsa på har jag tänkt - hon blir ju så glad av ett litet besök :).
Sen ska jag även till laxå (marika, daniel å neo)....så då blir de grilla av eller bowla av.. kan hoppas på bägge delar så krakarna kan få revansch på bowlingen sen sist *hehehe*

Måndag drar jag, syrran å mamsingen till Ullared *wie*...å jag har redan en lång lista... de kan nog bli dyrt där..haha...jaja. Hur ofta åker man dit då? just precis...!

2 timmar kvar till eurovision...hm.. ska nog ta mej en kall öl till den...med brist på annat...vore ju nice med lite sk. sällskap...hrm. jaja...vi får se om nån själ tänker på mej...;)..

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skit-eurovision.. :P

2007-05-13 @ 15:43:14
URL: http://sandriisen.blogg.se
Postat av: melanie

kan säga att det var bra med drag på nöjes i lördags i alla fall, hihihi:)

2007-05-15 @ 10:10:16
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0