en till...:O

Oftast på tallriken: Kyckling
Då vet jag att jag är kär: pirr i magen ;)
Detta gör jag när jag är ledsen: Gråter, röker
Skor: just nu: ballerina
Efterrätt: glass
Ditt lya är: dammig...
Din hobby: kläder å matlagning
Vad är det för veckodag? Lördag
Vad åt du senast: äpple
Vem fick du mail av senast: linda
Vem fick du sms av senast: Jeanette
Senaste bussresa: eeh...åker ej buss ofta...
Vad gör du när du inte kan sova: Tittar på tv, läser korsord, nätet mm
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: mittemellan ?
Hur många dagar i veckan går du på fest: i veckan??
jisses...kanske 1 gång /månad...
Hade du kunnat tänka dig att bli polis:
Nej
Är du den som avslutar telefonsamtal: ibland
Vad gör du om tio år: Har familj å karriär :)
Vad gillar du för kakor? kex
Varför är du inte vegan? varför skulle jag?
Hur många skor har du? ett antal...
Vad har du på dig just nu? leggings, linne å klänning
Vad har du för frisyr? uppsatt idag
Hur många timmar sov du inatt? typ 3h....ops
Hur många timmar brukar du sova per natt? 6-9
Vad dricker du helst till maten? Vatten
Vad dricker du helst på fest? öl, vin, drinkar
Vad åt du till frukost? kaffe å smörgås m leverpastej
Hur många cigg har du rökt idag? 3 :/ *FY FIA*
Vem saknar du?
en hel hög..
Vad stog det i den senaste smset du fick? "jag hör av mig senare till dig"
Vem var det ifrån? jeanette
Skriver du dagbok? blogg..
Vlken färg har du på dina underkläder just nu?
svarta
Vad gjorde du sönder senast? äggdelare
Vad är det sämsta med p-piller? att man KAN bli med barn...haha
Vad var det senaste du köpte? pizza
Vem kramade du senast? c........
Vad är du beroende av? kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0