3 saker...

- Tre saker jag inte förstår:

konstiga språk ;)
vissa människor...
varför allt ska kosta pengar...!
- Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

Telefoner
Datorn
skål
- Tre saker jag gör just nu:

Svarar på detta

väntar på att HAN ska komma hem :P
lyssnar på musik
-
Tre saker jag vill göra innan jag dör:

Resa massa mera
Skaffa familj
Lyckas bra i min kommande karriär ;)
-
Tre saker jag kan göra:

Laga mat
prata ;)
"ha koll på allt å inget"
-
Tre saker jag inte kan:

gå i jätte höga klackar..
hålla vikten...hehe
klara mig utan vänner å familj
-
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

party hits :P
lisa miskovski
damien rice
-
Tre saker jag skulle vilja lära mig:

besegra mina fobier
dansa sällskapsdanser
mera språk
-
Tre favoriträtter:
kyckling
grillat
tacos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0