Välkommen till min nya blogg!

Hej å välkomna till min värld...

Jag är en tjej från underbara staden Karlstad där jag läser till kock =). Spännade värre  ;).

Som person är jag snäll, söt å rar, glad, pratglad, nyfiken, lite pedantisk osv.

ja, här kommer det komma lite all möjlig info... lite om mig å mitt  "trassel" liv ;). Jag har ju en förmåga att alltid trassla till det mer än nödvändigt... tänker oftast för mycket... och gör för lite *skrattar*.

Men jag har mina mål som jag strävar efter och då går allt genast mycket lättare! Nu är de kock utbildningen som ligger på toppen av listan :). Annars brukar det vara mycket resor och dylikt...

ha de gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0