Underbara dag!

Idag var de alla fall ingen chock å vakna...ingen snö - bara en stor sol å riktigt varmt =). Nu är jag nöjd å glad igen =).

Gick upp vid 8 (eftersom jag inte längre kan sova på lördag morgonar :(...skolans fel!)
Koka kaffe -- morgonkoppen är de bästa som finns =), utan den är jag inte mej själv!  ... åt en frallebulle, hembakad såklart. Godast så..pröva en ny variant å baka denna gång.. en fralla med ost å oregano i....smaskigt! får tacka jeanette i skolan för receptet :)!!   trött på allt bröd  butikerna...!

Sen tog jag på mej å gick en lååång promenad...runt längst kanalen (alla broar), via centrum, haga, herrhagen... virra bort mej lite på herrhagen...haha. men ja brukar inte vara där å springa så ofta så de e inte så lätt...efter ett tag så hitta jag vårdcentralen där...haha...vilken jag inte vetat vart den legat, men nu vet jag de alla fall =)....å de var ju precis där jag bor fast på andra sidan viadukten bara! Hur kunde jag missat de? *skrattar*

Har precis kollat på Beck -Advokaten. Jag gillar alla Beck filmer skarpt asså :).. nu e de 4 kvar å se, vilka ej kommit  ut än dock :( ... men nästa kommer snart vet jag :) ..  
 Alltid lika spännade, hur lyckas dom??

Ska snart hoppa in i duschen...å sen göra mej lite vackrare inför festen ;)...Carro fyller ju år imorn...men firas idag! Förfest hos stefan.. så nu får jag se hur han bor :). De ska snart visserligen flytta ihop men alla fall...haha.

Är de nån som har tips på å hitta lägenheter i stan - centralt - vore ja tacksam å få veta =)...letar åt en kompis! De e fasen inte lätt å hitta ngt här....lättare med jobb måste jag säga... de löser sig säkert tids nog -de gäller å va envis å tjata en massa..haha.

nu ska ja greja lite här ... men ha en trevlig lördag gott folk!

tjing!


Kommentarer
Postat av: melanie

håller med, en morgon utan kaffe finns inte! :)

2007-03-25 @ 09:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0