texten försvann..??

konstigt...de saknas text på mitt inlägg *viss text saknas* lixom...som de brukar stå på mobilen ibland..haha.. galet.
får fortsätta här då :)....tar igen sista meningen å bygger på lite granna :)...

.....Ska tvätta om en stund...inte speciellt uppmuntrade :(... men jag har verkligen massvis med tvätt så jag måste tvätta.
Speciellt mina kockkläder - de är inte så lätt å hålla de rena å fina när de är vita :/.. Måste tvätta dom minst 1 ggn /veckan... för vi måste hålla våra kläder i fint skick..
De är ju inte alltid så lätt eftersom de kan vara svårt å hinna med å få en bra tvättid i mitt hus :(!

Så ja köpte mej en till kock rock i fredags...så nu har jag 2 stycken alla fall... en fördel med tanke på att jag ska ut på praktiken snart å måste du ha mina egna kläder med mej...vilka man ska hålla rena, strykna å snygga....jisses!
Jag brukar ju alltid lyckas spilla när jag har på mej något ljust... de är helt knäppt men så är de. Har ja mörka kläder på mej spiller jag aldrig nästan :/... hm.

Nä, nu ska ja göra lite nytta här :). Plugga lite..sen snart springa ut å lasta i maskinerna :/...gaah. *boooring*

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe, jag vet.. ska inte ha såna tankar längre. Fick juh mig en utskällning så.. haha! Hmm, bra fråga.. alltså, det finns juh tillfällen då den är rolig/äcklig.. haha, men den är så dryg ibland. =/ Kanske har tröttnat på den efter att ha sett den tre ggr på två veckor iofs.. Haha! Hyr den inte, ladda hem i såna fall. Släng inte ut pengar =)

Det samma känner jag för Göteborg du! Här ska jag alltid finnas kvar! Saknar Karlstad som fan, men Göteborg är bäst! =)
Kram

2007-03-25 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0