Plugga, plugga, plugga!

Hejsan alla vänner :)

Idag är det redan onsdag.. jag förstår inte vart tiden rinner iväg alltså?! Kan någon förklara det för mej så är jag tacksam ;)..

Hela denna vecka har jag vart en aningens osocial, men de blir så när man har mycket i skolan (uppsats tider)... jag känner att jag vill få ordning å reda på det jag ska tills fredag..sen är de ju praktiken på måndag.

Hann med ett varv på stan igår efter skolan med Carro...träffa hennes mamma en sväng oxå.. länge sedan,men hon var sig lik :)..
...sen kom Carros Stefan å vi 3 gick å fika. Helt otroligt vilka priser de har på caféerna...SHIT! En mugg kaffe kostar lixom 24kr! Hallå...ska jag ta med mej eget kaffe nästa gång? Ett helt paket kostar ju lika mycket -som en ynka kopp på halvdant café...:/. Rena råneriet! Jag ska aldrig mer gå dit...*hehe*

Har INTE fått tillbaka mitt prov3 än :(... jag är så otroligt nyfiken hur de gick...men nää!
.. lärarna har fullt upp med alla nya vilsna elever som frågar en massa å springer i vägen hela tiden :/. Jaja...jag var säkert likadan själv när jag börja *fnissar*. men numera  har jag stenkoll på de mesta .. *skryter bara lite grann - man får de ibland :)..*

På tal om praktiken var jag där idag på ett så kallat studiebesök... Eller inte mycket till studiebesök....det var mera...jag kliver in bakvägen som sagt... Träffar en kille som tar emot mig....
- Hej, jag heter Sofia å jag ska ha praktik här... 
- Hej, ja vad bra...du börjar på måndag va?
- Ja precis :).
- Ja, men då ses vi då klockan 8.00
-jaha... men ...men...men... *skrattar* ..jag hade ju 1000 frågor till..
- De tar vi på måndag. Ta med dej kläder bara så löser vi resten då..
- Okej... Hejdå!
- Hejdå

Ja...de var ju givande...*fniss*...inte mycket jag hann få ur mig... å mina 1000 frågor då? ... på de få minuterna...men men..
 ja, konstaterade att resturangbranschen är en uppstressad miljö med massa matos...vad har jag gett mig in på? *skrattar*....jag tror att det passar mig som handen i handsken! Inga problem! Jag är van vid stress å laga mat är ju skitkul!

Idag gick jag över stan med Jeanette en sväng... köpte mig BARA en glass. Kan INTE motstå glass i detta underbara väder... De är alltså riktigt varmt i solen. Omkring 20-25 lixom (om inte mer??) ...WOW! Sommaren e på G å jag är överlycklig!

Imorgon kommer damen igen,, A-L såklart  :)...hon ska på CCC å kolla de där angående sommarjobb å så...sen ska hon till Lindex på intervjuv oxå =). Ska se om hon hittar nånstans å kolla lägenhet med.. vore bra! Så hon kommer på plats snart  -- WIIE....detta kommer bli en trevlig sommar!

Nu ska ja sätta mig å skriva lite "hotell kunskap".....gaaaaaaaah! Dessa uppsatser tar ALDRIG slut...hm.

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

hahaha! det där är så jävla typiskt! man har tusen frågor, men får bara fram en. haha!! :)

2007-03-29 @ 10:28:31
Postat av: Sandra

Vem var det du träffade? Jag känner en kock och en servitris där =)

2007-03-29 @ 11:35:21
URL: http://sandriisen.blogg.se
Postat av: melanie

föressten så är arvika 12-14/7 :)

2007-03-29 @ 13:11:19
Postat av: Sandra

Jon heter kocken. :) Lika gammal som mig.. Känner honom inte så mycket nu för tiden, haha, han är juh kompis med Binar. *hrm*
Sen servitrisen.. va fasen.. har glömt bort vad hon heter. Jag kommer nog på det snart! Hon är syster till Binars ex, som han också hotade å så.. :) kram!

2007-03-30 @ 08:56:13
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0