...med brist på annat..

Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:

1. vårdbiträde 
2. resturangbiträde
3. städare
4. servitris

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  notting hill
2. pretty woman
3. Dirty dancing
4. Shall we dance

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Askersund
2. Moreppen
3. Kneppefeltet
4. Karlstad

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Desperate housewifes
2. Greys anatomy
3. Vänner
4. Sex in the city

E) Fyra senaste platserna  jag har semestrat på:
1. Thailand
2. Malaysia
3. Turkiet
4. Egypten

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. blogg.se
2. Min MSN
3. Aftonbladet
4. tv.nu

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Kyckling av olika slag
3. Grillat
4. pasta sallader

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. på förfest ;)
2. i solen
3. hos familjen
4. på shopping runda ;)

I) Fyra personer jag senast talat med:
1. Linda
2. Syrran
3. A-L
4. Micke

J) Fyra Svenska artister jag gillar just nu:
1. Lisa miskovski
2. Lars Winnerbäck 
3: Anna ternheim
4. Marie "skolfröken"

K) Fyra godis sorter jag gillar:
1. Choklad 
2. werters orginal nya m choklad i
3. surt å segt
4. popcorn

L) Fyra utländska kända kvinnor jag gillar:
1. Cameron Diaz
2. Julia Roberts
3. Angelina Jolie
4. Jennifer Aniston

M) Fyra utländska kända män jag gillar:
1. Brad Pitt
2. Collin Farrel
3. Johnny Depp
4. Hugh Grant

N) Fyra svenska kända kvinnor jag gillar: 
1. Helena Bergstöm
2. Maria Lundqvist
3. Susanne Reuter
4. Ulla skoog

O) Fyra svenska kända män jag gillar:
1.Mikael Persbrandt
2. Peter Haber
3. Mikael Nyqvist
4. Kjell Bergqvist

P) Fyra bra krogar i Karlstad:
1. Nöjes
2. Harrys
3. Plaza
4. Arena

Q) Fyra favorit affärer:
1. Gina Tricot
2. H&M
3. Veromoda
4. VILA

R) Fyra favorit plagg:
1. Mysbyxor
2. linnen
3. raggsockor
4. min svarta scarf/halsduk

S) Fyra bra saker på S:
1. Sommar
2. Sol
3. Semester
4. Skolan :)

T) Fyra favorit "pricken över i.et grejer":
1. Halsband
2. Skärp
3. Örhängen
4. Väskan

U) Fyra saker jag inte gillar att äta:
1. Inälvsmat
2. Lax
3. gröt
4. grädde

V) Fyra saker jag gillar att äta på sommaren:

1. glass
2. jordgubbar
3. grillat kött/kyckling
4. potatissallad

X) Fyra teckade barnprogram som e lite kul:
1. Timon å pumba
2. Räddningpatrullen
3. lilla sjöjungfrun
4. Kalles jul

Y) Fyra humorprogram jag gillar:
1. Hey Baberiba
2. HJÄLP
3. Nilecity
4. Hipp hipp

Z) Fyra utländska artister jag gillar just nu:
1. Damien Rice
2. Mariah Mena
3. Tracy Chapman
4. James Blunt

Å) Fyra favorit färger nu:
1. Brun
2. Svart
3. Röd
4. grön/blå

Ä) Fyra saker som gör mej glad:
1. Vänner å familj
2. Sommar å sol
3. RESA
4. Shoppa 

Ö) Fyra saker jag ska göra innan jag dör:
1. Åka till Australien å Nya Zeeland å tebax till asien.
2. Hoppa bumgyjump eller fallskärm
3. gifta mig å få barn :)
4. Bo utomlands (norge räknas inte..haha)

OJOJ....det här var inte lätt...*skrattar*...men när ja väl börja på den kunde jag inte sluta utan att fullfölja den..haha.

Ikväll blir de slöa av..hade gärna gått ut å dansat lite..men de går flera tåg.

Blir myskväll med film/TV och linda kommer hit å lånar soffan...  

Idag har ja nästan gjort klart mitt andra projektarbete om Hotellkunskap. *fasen vad bra jag är* ...hahaha. Skönt å få de ur världen lixom...

nu ska jag göra lite nytta innan Linda lus kommer!

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Linda

Linda lus ;) Hahahaha

2007-03-31 @ 19:11:54
Postat av: Sandra

Fyra bra krogar i Karlstad?? Finns inte så många fler att välja på juhe.. *skrattar*

2007-04-01 @ 15:58:27
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0