kul grej :)

vaknade halv 7 imorse...:(...men somna om...fast vakna till typ 10ggr ..sen klockan 9 tröttna jag å gick upp..ingen vits å försöka sova när man bara ligger "på spänn" å sover...de går ju inte...


Även idag e det fint å solsken :)...så de blir helt klart en promenad idag med! Riktigt duktig flicka..har vart ute å gått dagligen den senaste veckan...eller nä, jag missa en dag.. då jag å Linda skulle ut å gå - men jag var så trött å utpumpad den dagen såja åkte hem å sov :/...ops. Så får man göra ibland....*fniss*



Hittade en lite kul grej..som jag bara var tvungen att testa :)...så detta är typ jag å mina åsikter:



Är det moraliskt acceptabelt att döda i krig för att försvara sitt land?
ja, de skulle jag noga säga att de är..

Är det okej att köpa sexuella tjänster om den som säljer får 1 miljon kronor och ingen hallick får några pengar?
verkligen INTE

Är det moraliskt acceptabelt att höja priset på en snöskyffel från 150 kr till 800 kr när det snöar?
*skrattar*....nje...men dom gör ju typ så...

Är det acceptabelt rätt att begå självmord?
egoistiskt måste jag säga

Är det acceptabelt att ge dödshjälp?
jo,de e de

Är det viktigt att den som mördare får sitt straff även om vi vet att han aldrig kommer att göra om det?
självklart viktigt!

Tycker du att man har mindre rätt till vård om man själv har förorsakat sin sjukdom exempelvis narkotikamissbruk?
Nää

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
ärlighet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
ja... Fia, Ramberg, Ramen, Fia-lotta mm

Hur var du som barn?
vet inte riktigt...periodvis lugn å periodvis inte lugn..haha...typ

Varför bloggar du?
För att de är kul att skriva av sig lite ibland..

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nope

Vad kan man leva utan?
i stort sett allt - men inte utan sina vänner,bekanta å familjen.

Vilket är viktigast hos din partner?
att han tycker om mig precis som jag är :)

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
eh...nja..tillåfrån.

Hur ofta lagar du mat hemma?
så ofta jag kan å e hungrig ;) ...annars lagar jag ju mycket mat i skolan :)

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
hm..svårt..svensk mat är ju ganska gott..långt ifrån allt dock..även thailändsk mat e gott :)

Hur svarar du i telefonen?
"aa, de e sofia" eller "Hallå"

Är du pinsam på fyllan?
jodå, kan hända *fniss*

Vilken var din första konsert?
kommer ej ihåg...

Hur ser folk dig?
Glad =),säger de flesta..

Människa som gör dig enbart ledsen?
pessimister typ...fast jag har ingen sån i min närhet, tackålov ;)

Människa som gör dig enbart glad?
Isac (systerson)

Värsta känslan?
Panik, rädsla, nervositet mm.


Favorit tv-program?
Vänner, sex in the city, mat program, desperate housewifes, greys anatomy, CSI mm

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
umgås med nära å kära, promenera, shoppa, sköta om i hemmet, "bara vara".

När grät du senast?
hmm...ja,för kanske nån vecka sedan ?

Är du vidskeplig?
ja, lite granna sådär

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
just nu - INGENTING

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
nä uffa mej vad tråkigt!

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
hoppa bungyjump, hoppa fallskärm mm

Vart går din drömresa?
tillbax till Asien :)

Vem är ditt drömragg?
drömragg....eh...finns dom?

När blir man vuxen?
aldrig riktigt tror jag... se till å ha barnasinnet kvar - de är roligare så ;)

Vill du säga förlåt till någon?
nä, inte just nu

Vem är din hjälte?
familjen å vännerna e mina vardagshjältar =)

Vad tror du på?
mig själv :)

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Ingen, men måste jag välja så typ Robinsson...där får man ju sola alla fall :)

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig såklart

Vad är lycka?
Att bara få vara sig själv, ha sina mål, vara frisk, solsken, sommar, vännerna, familjen, shoppa, resa, mat, kärlek...ska jag fortsätta? =)

Vilka personer beundrar du?
många!

Vem har makten i ditt liv?
thats me!

Vilket djur skulle du vilja vara?
ja..kanske en fågel... så ja flyttar utomlands på vinterhalvåret :)

Har du någon fobi?
oja... höjder, spindlar, ormar, kryp mm

Vad är det pinsammaste du gjort ?
eh.. ingen aning..hunnit med en del pinsamheter i mitt liv..men de bjuder ja på ;)


OJOJ...Detta blev ett långt inlägg....får hoppas att ni ej tröttnat-- de var i så fall inte meningen :)..

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha vilken kul lista :-D

2007-03-26 @ 11:36:46
Postat av: Sandra

Men förlååååt då :D Jag hadefaktiskt gjort det, men det försvann tydligen? Aja..
Näe, vet inte vad jag vill göra med mitt liv ännu. Haha! Vill väldigt gärna ha ett jobb där det är daglig kundkontakt.. det skulle vara kul! :)

Kramkalas!

2007-03-26 @ 13:34:52
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0