Jag ska ALDRIG...

...flytta från denna underbara stad. =).

Kom precis hem  från en lång promenad i solskenet...å det är så vackert överallt  :)... träden speglar sig i kanalen..det är folk ute överallt omkring en...många bara sitter på bänkarna å solar å njuter..helt underbart alltså :)! Här vill jag alltid vara,här vill jag alltid bo..fast de skulle inte skada med en lite större lägenhet å en balkong på den..;)...
jag känner att jag har verkligen hittat rätt stad å bo i.. Mår verkligen bra av denna stad å alla underbara vänner jag har här. Tack för att ni finns :)!

Vakna såklart tidigt även idag...runt 9.00 snåret.. men egentligen 8.00 då...  nu var de ju de där med att man skulle ställa om klockan inatt...så de kom jag ihåg för en gångs skull....eller jag får tacka mamma att hon påminde mig senast igår eftermiddag..*skrattar*

Igår var de alla fall fest för carro =)! Sen utgång på Nöjes.
Vi var hemma hos Stefan i Kronoparken å förfesta. Totalt blev vi 18 stycken på förfesten...när alla väl hade anlänt.. lite trångt...MEN finns de hjärterum så finns de stjärterum ;)..
Vi börja runt 18 tiden...hann med en hel del å dricka...hihi...men blev inte för full alla fall... konstigt de där med hur mycket olika man tål gång för gång..??!!
Taxin kom å hämta oss runt 23-23.30 nånting.. sen hade vi fördelen att Carro fyllde år så vi stod med på VIP listan ..det var bara å gå förbi den långa kön å le lite fint ;)...*tackar*.
Sen dansa vi hela natten lång.. å alla var jätte glada å fulla - så som de ska vara :).
Hade alla fall himla trevligt igår :)! Så tack Carro =)!

Idag är de Våffeldagen , så jag var ju tvungen att laga lite våfflor till mej själv...haha. de smaka bra...inte så ofta man äter våfflor lixom...sker kanske 2 ggr /år eller ngt.??..
Sen är det även Maria Bebådelsedag idag...vilket innebär att jag döptes denna dag för en sissodär 24 år sedan...så de e carros dag, min dag å våfflans dag :).

Ska tvätta om en stund...inte speciellt uppmuntrade :(... men jag har verkligen massvis med tvätt så jag måste tvätta. Speciellt mina kockkläder - de är inte s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0