Husmor ;)

Japp, de är jag de...=). Tycker ju att det är himla kul å dona å greja i hemmet... baka å tillåmed städa ibland. De blir ju så fint å fräscht när man är klar jue :).
Just nu håller jag på å bakar bröd...de håller på i sin jäsningsprocess ännu dock...så jag fördriver lite tid här under väntetiden..

I skolan har ja lagat Sjömansbiff idag...de tog sin tid kan jag lova, men smaka bra.. trodde  inte de eftersom basen är byggd på öl... men men..de slank allt ner i magen.. sen fanns det ju en massa annat gott på menyn idag å smaka på... många kladdkakor och dylikt *smarrigt*.

Tog bilen till skolan idag...OCH fick dåligt samvete...*skrattar*... jag har ju bestämt att jag ska GÅ till skolan varje dag! De är både nyttigt, skönt och en lagom promenad för dagenMen jag får skylla på papsen..eftersom han har sagt att jag måste köra bilen minst 1 gång i veckan så att batteriet inte laddas ur igen! De vore ju inte så bra...
Men imorgon blir de promenad!!

Gjorde mitt 3 prov idag - Näringsläran. De var bara 4 små fjuttiga frågor så jag konstatera ganska fort att jag läst alldeles för mycket inför detta prov med. Men de är svårt å veta vad man ska ha med å inte när de står att man ska läsa allt å lite till :/... de är inte alltid lätt..
Men jag tror nog att de gick bra alla fall...hoppas jag får tillbaka provet så snart som möjligt!!
Nu ska ja bara göra uppsatsen - branschkunskap. Sen kommer det vara lugnt på pluggandet ett par veckor eftersom praktiken kommer...SKÖNT.
Känner att jag har vart lite väl osocial nu den senaste tiden, men jag hinner ju inte med varken mej själv eller skolan...planeringen ligger lite fel, men nu börjar de rätta till sig! =)

Har bestämt klippning på fredag efter skolan =)...de behövs...mitt hår växer ju som ogräs...å det är inge kul när man har en sk. frisyr   *haha*   ....den e lite väl utväxt nu...:/.
Skulle så gärna vilja klippa mej på ett visst sätt (vicoria backham friss..)...sådär kortare bak å längre fram....men jag vet inte om jag vågar...vill ju gärna vara lte bekväm å kunna sätta upp de i en tofs.. de är ju en himla fördel med tanke på att man står i köket i skolan en hel del...ska fundera lite till på de... som sagt så växer håret FORT..

På lördag är de kalas-utgång...nöjes antar jag att de blir. Så då blir de dansa av .). Ska bli trevligt...var ett tag sedan jag var ut... alla fall en 3 veckor sedan eller något...hihi. *ingen vidare koll på något i nuläget känner jag*

Nu måste ja fortsätta bara här... ikväll är der Greys igen...dumt att det är på samma dag å tid som topmodel dock :(..eftersom ja såklart börja kolla på de oxå en kväll... men tacka fan för att de inte är samma dag som hemma fruarna! Då hade de vart kalabalik *skrattar*.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också städat idag, tvättat och lagat god mat :D Är ruskigt stolt, och precis som du säger, det blir så fint efteråt. :) Och fräscht om inte annat! Greys ikväll, tjoho! Kram pårrejj

2007-03-21 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0