Hejdå..

Jaha...då åkte damen hem igen :(..Hejdå A-L...
Hon bor ju nästan på min soffa...är ju här alla fall 1 gång i månaden eller mera...hihi. Men de gör inget, hon sköter ju sig själv...å jag går i skolan =).

Hon kom igår på dagen...runt 13... jag var hemma å tog emot henne, eftersom jag gick hem efter lunchen i skolan och skrev på uppsatsen. Vilken är klar och inlämnad =). Härligt....one more 2 go! Fick besked om mitt prov3 med...vilket var mer än godkänd! *tack tack*

Så de passa ju perfekt för henne...att jag var hemma...hon skulle ju iväg på intervjuv grej på CCC...sommarjobbsgrejen.
Så hon var in å slängde av sig packningen å ut på några minuter...*haha*
Lixom Hej å hejdå A-L....;)

De verka ha gått bra på CCC för henne alla fall... sen kom hon tillbaka runt 15.30...
...å då hade jag precis lagat middag..*sicken tur hon hade då* ...hahahaha..... ja,men jag hade lagat en stor portion så de räckte ju till henne med. Jag slängde ihop lite kyckling, rödlök, paprika, basilika, timjan, salt, peppar  å så lite smaksatt creamfraich. Vart smaskigt som 1000 =).

Så var hon även på intervjuv på lidex vilket oxå verkar ha gått bra....*damen har flyt*
Kollat på 2 lägenheter...en 3.a i Viken...trevlig....å en 1.a på herrhagen....vilken jag ej va med å såg...men den 1.an blev hon visst kär i så den e hennes! =)...
de e samma hyresvärdar som moi ;)....
nu kommer vi nästan bo grannar =)....wiiiiiie! 1 juni e hon karlstadbo.....trevligt, trevligt!

nu har ja nästan bara skrivit om a-l...haha... men jag blir ju glad för hennes skull eftersom jag hjälpt henne en massa...å hon känner verkligen att allt känns så bra i denna stad! jag tror att hon kommer trivas galant!

nu e de ju helg igen å jag hoppas på att nån ska komma å säga att NU SKA DE BLI FEST...tänk vad trevligt. men vi får se...vill dansa lite...jag har ju shoppat en massa nytt å de måste ja ju få ha på mej ;)...hihi.
Köpt typ 4 tröjor, 3 linnen, 1 klänning, 1 skor, skärp å en massa annat plock! De är ju så kul å shoppa!!

ikväll är de final av Lets dance... å jag hejar på TOBBE TROLLKARL....såklart! vilken sötnos, vilken charm...han e bäst å han SKA vinna...annars blir jag lite ledsen...han kan ju verkligen dansa! Jaja...martin e bra han med, men jag gillar inte han lika skarpt! *skrattar*
alla har sina favoriter...

imorn ska ja ta ett varv på stan tror ja...har lite som ja missat å inhandlat....kan de vara sant? jodå...det är SANT. letar efter ett par andra skor...jag vet precis hur de ska se ut men vart finns dom?!
Sen letar jag efter en ögonskugga som jag letat efter ett tag MEN den e alltid slut...hallå? hur kan en ögonskugga vara så poppis? slut överallt jue...hm.

Så ja ska tvätta lite...kockkläderna...till praktiken på måndag! ska bli spännade...trots att jag kanske inte fick ett sådär varmt å trevligt mottagande på mitt så kallade studiebesök som jag hade hoppats på..haha..  ja, jag tror de blir bra alla fall, de säger så i skolan å jag litar på det!

nu ska ja ladda för tv-kvällen..=)

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det är kul å träna juhe! =) Därför jag gör det så ofta.. Det var så ofta jag tränade sist jag höll igång också. Och det är juh faktiskt bara en timme om dagen + att Matte tränar näsan oftare! :P Haha!
Härligt att det löste sig med lägenhet åt henne.

Och jag tror du kommer trivas jätte bra på praktiken!

2007-03-31 @ 06:07:05
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0