wiiie :)

Hejsan!

Damen är på topphumör =)...!
Solen skiner å de är varmt! Å vi ska snart ha klassfest! Underbar dag. Å så pricken över i.et har jag vart på stan å hittat den perfekta klänning för kvällen :)!
Kan de bli bättre?

Igår var en låång dag... hade mitt prov på Kallkök...fick blackout..mindre bra, men fixa övriga frågor...missa på 1...så de går nog okej alla fall!...*hoppas jag*

Sen jobbade jag kvällen på skutan ...med Carro =)... de va trevligt eftersom hon å jag inte jobbat ihop på evigheter! Så de var på tiden...

Sen runt 20 snåret fick jag förfrågan å gå ut å dansa på Ankan...men jag hade verkligen inte ork...*sorry ann- sofie*... men hon hade vart ute alla fall med nån ..så de var ju bra att de löste sig =).
Jag gick hem å somna typ ganska fort...seg å trött som fasen... skallebank med :(.

Nu hoppas jag på en supertrevlig kväll i afton...de ska bli riktigt kul asså :). Grilla, kubb å sen nöjes :).

uppdateras om kvällen en annan dag...

tjing!

Kommentarer
Postat av: melanie

tjenna!! hoppas ni får det skoj ikväll, själv ska jag vara nykter. hahaha!! jag veeeeet, sluta mobba mig!:) kramisar

2007-06-02 @ 17:40:06
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: Linda

Inne å kikar efter uppdatering från igår.. Men du har la skallebank så då får man snællt vænta ;-)

2007-06-03 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0