utmanad...

...av sandra...haha....ja du damen... Jag läser ju typ bara din å melanies blogg...sen ibland andra....om de finns tid å så... så de blidde svårt å göra en topp 3 lista....SORRY..

Idag har jag vart till Willys å rusta en sväng...tog med mej linda =).. handla lite mat å så en fläkt på rusta...men den väsnas..tror de e ngt fel på den asså...hmm... ska kolla de nån dag...

Sen var ja till carro...SOOOOOLA =)...varmt som faen...brände oss båda 2 en del...att man aldrig lär sig.. Trots att ja ha solfaktor 16! *gaaah*
Sen gick vi till Norrstrands pizzeria..käka... sen en tur till Mariebergsskogen..åkte karusell..=)... carro å jag åkte en variant av virvelvinden....*hahaha*...riktigt kul - en kick...

.........å ja kan garantera att de snurra våran vagn mest av dom alla...vi va ganska snurriga i bollen efteråt... Skyller på Carros korta klänning som flög upp - de ville väl se mera *fniss*... hon höll i den hårt som fasen...å de bara snurra mer å mer...hmm..

Sen  efter vår färd kom stefan som hade vart å tatt ut pengar...men vi fixa inte å åka mer...haha..så vi drog hem...stackars stefan som fick ta ut pengar i onödan...hmm..
så kan de gå..

nu ska ja se sista avsnittet för säsongen på Greys...

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

sicken perfekt ledig dag tjejen!! virvelvinden skulle jag aldrig palla med, då skulle jag hälsa på ulrik på en gång:) hahah!

2007-06-07 @ 08:29:57
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0