TrÖtt

....som bara 17...jag förstår inte varför?

Jag har ju sovit inatt....x antal timmar...vaknar tillåmed innan klockan ringer på kvisten (vilket jag gjort flera dagar i rad nu)...de e konstigt...

Skönt med kort dag imorn i skolan, ska inte gå ut i köket...bara plugga teori tänkte jag...samt planera nästa vecka med mat...! Då övergår jag till Kött å Kyckling tema i 2 veckor. Mycket lättare än fisk å skaldjur!

Sen blir de hemfärd ( fredag -måndag)
...ska fira papsen imorn kväll...grilla å så med La Familia... har köpt biljetter till "Rapsody in rock" i Vadstena...skulle jag oxå vilja se...

Så är de ju den här årliga tradjazzen i helgen ...hade jag glömt.. men de var en tjej i skolan som sa... hon är från Töcksfors...å hennes mor å far skulle dit! Coooolt ;)!

nu ska ja göra nytta!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0