SaNt..

"Tjejer bryr sig mer om sitt yttre än sitt inre, eftersom killar är bättre på att se än att tänka : )"


Jag är definitivt sån...bryr mej mera om mitt yttre än inre...MEN de är ju så att de yttre är ju första intrycket 
That´s life...
Fast egentligen så bryr jag mej nog lite om mitt inre med...jag försöker ju alla fall tänka på vad jag äter...ibland alla fall ;)...
Så äter ja mycket frukt å så...de är ju bra.

Detta är en lååååååååååååååång dag - trött å seg å uttråkad....gaaah...


Dagens komplimang:

DU E SÅ HET, vill bara ge dig en sån BIG KRAM

*skrattar*....ja,så kan man ju oxå säga....Tackar =)!

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: melanie

ja det är ju inte konstigt att man tänker på det yttre, speciellt när allt är så utseendefixerat numera. oooh, en sån komplimang ska man ta vara på:)

2007-06-11 @ 10:15:54
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0