ojojoj..

Ja, de måste asså vara varmast i världen eller ngt? De första jag gjorde när jag klev upp var att titta på min termometer ...å den visa:
Inne: 25 grader
Ute: 27 grader (skuggan då)

Vakna kl 7 imorse...somna om en timme alla fall =)...
Gick upp - åt frulle..slängde på mej bikinin, packa en filt, skvallertidning, vatten, vattensprutan å solkräm :)....å gick till gubbholmen vid 9.30....Å jag var INTE först *skrattar*

Sen har jag legat där å trott att jag ska emellanåt...riktigt hett asså...! *tacka fan för vattensprutan :P*
Otroligt att man utsätter sin kropp för detta...men brun vill man ju vara..haha...knasigt!
Numera är jag inte längre brun - jag är svart typ :P... blir så när man solat ett par dagar ;)...

Igår hade ja min roliga tvätt afton... kom hem från skolan vid 14...sen tog jag å linda ett varv på stan...
Inhandla:
- dop present till Thea
- världens sötaste klänning från VILA 
- ett jättesött linne från Bikbok =)...
- sen bolaget med... ladda inför helgen lixom ;)
Sen gick jag hem med min tunga packning i värmen å trodde ja återligen skulle ...*hehe*

Var lite lagom trött å seg...lyckades somna framför tv.n tidigt som fasen.. så fick ja mess av linda som va fuller..hehe...men ja somna om...fast han flytta över till sängen då ;)... Lika bra å sova när man väl är trött - eller hur??

Snart ska de spelas brännboll - jag tror allvarligt att jag kommer att i denna hetta å så motion på de... kommer nog slinka i ett par öl oxå...=).
De ser jag fram emot...har tjatat å väntat på en kall öl nu hela veckan...*haha*...låter som man e alkis eller ngt....MEN visst är de gott med en kall öl i sommarvärmen? De är SVÅRT att motstå...MEN de räcker med en asså...fast idag kommer de nog bli fler ;)...

I detta inlägg har jag skrivit att jag ska antal ggr - Men se på fan - JAG LEVER :).... å har planer på att fortsätta med det såklart!

Nu ska ja greja lite här.

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: melanie

hehehe, här blir det ingen brännboll inte. däremot hade ju inte en öl suttit fel NEJ! men imorgon har jag en delad tur som väntar på mig, så jag får ta det till veckan hehe:)ha en kul kväll tjejen! puss

2007-06-09 @ 15:55:33
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: melanie

ja det kan bli lite förvirrande;) mina två bästa vänner heter emma båda två haha.

2007-06-09 @ 21:38:28
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0