lite lagom...

...bränd har jag lyckats med att bli idag... passade på att njuta av de underbara vädret...la mig på gubbholmen å solade mellan 12-15.30....de blåste ju, inte trodde ja att solen tog SÅ mkt...haha..tokigt.
Så just nu ser jag ut som en kräfta...svårt å komma från...hehe...men de lägger sig nog till imorn HOPPAS jag!

Fixat ny bakgrund på bloggen...man tröttnar lite på rosa ibland..haha...å ny Fia bild =).
Nöjd med min sminkning där :)...använde mig av gråa toner denna dag... brukar oftast ha bruna skuggor, men de känns lite trist på sommaren...så nu går vi in en period med lite mera färger på skalan ;)...grått, blått å rosa/lila diggar ja.
Otroligt kul med smink asså... kanske skulle gått makeup artist utbildningen?
hmm...nää...jag ska bli kock! de är lika kul med mat!
Tror att man klarar sig längre på en utbildning inom kök än en utbildning inom makeup...e fruktansvärt dåligt med jobb där asså...de får vara min hobby de!

nu ska ja greja lite här...

hejsvejs..

Kommentarer
Postat av: melanie

aha är det, då kanske man tom är ledig ju..vem vet, börjar ju inte vikariatet förrens den 18e:) hihi, fia då! men jag ska inget säga..min näsa är röd som rudolfs:) men men, det går ju över! snygg bild hörre du, och skoj att variera. själv är jag superkass på smink faktiskt och på vilka färger som passer en osv, så det skulle faktist varit kul att gå ngn kurs där man lär sig mera. men det är ju så dyrt:) tänk, 10 turer på krogen eller nåt..hahaha:) kram kram

2007-06-04 @ 18:22:23
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: melanie

ja en vit helg behöver man verkligen ibland;) efter ett tag, när det värsta suget har lagt sig känns det ganska så skönt faktiskt:)

2007-06-04 @ 19:56:15
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0