hola!


Idag e de onsdag...

Dagen bravader i skolan:
 - ungskokt kolja med potatis samt ägg å persiljesås
- creps med räkstuvning

Inga toppfavoriter bland mat på min lista, men de smaka bra ;)...

KOm hem från skolan lite efter 16 ...som vanligt...
...så tog ett varv på stan..köpte nya leggings å ett vitt linne på H&M...

Samt tog ut lite cash...tänkte jag ska vara rar å ge pengar till syrran, pappa å mamma nu när ja har de på minnet... det har ju vart födelsedagar, student å mors dag...så nu e ja skyldig folk lite kronor i efterhand :/. Gott å bli av med skulderna dock!!
*drabbar ingen fattig* hehehehe....nädå...jag e ju trots allt student...;)

igår var de en sån där riktig mysdag :)...
Gick till A-L runt 16.30...sen gick vi å mötte en himla rar tjej som a-l kände... hon heter Pia =).
Trevlig dam - lättsam å så! Hon hade flyttat hit i augusti...från då Borlänge där hon pluggat...men hon va visst värmlänning från grunden, men inte karlstadbo!
Så gick vi ner till Pråmen...satt där i säkert 2timmar å snacka dret å åt en massa glass...sen promenera vi runt vid Sandgrunn å längs älven..till gubbholmen....otroligt vackert när solen ligger på =). *jag älskar sommar å sol*

Nu kommer snart fröken Pettersson hit en sväng...hon vill nog prata av sig efter ha jobbat första dagen på Lindex =)

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

crepes lät ju supergott, jisses va längesen jag åt det!:) hoppas kvällen var trevlig med skvaller! :)

2007-06-14 @ 07:54:04
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0