*hahaha*

Jisses vilken kväll de var igår då....=).

Dagen börja med ju med shopping igår...alltid lika kul!
Sen var jag hem tog mej en dusch, fuska lite med brännan *hehe*...de är bra att de finns brun-utan-sol...eller hur? ;)
Efter jag torkat å fått lite färg så tog jag på mej mina stass...himla fin klänning asså...den gilla jag skarpt! Sen med halsbanden till så var de perfa ;)...

Strax efter 19 kom jeanette å sandra ...sen gick vi mot gubbholmen...mötte Kicki. De hade vi inte en aning om att hon skulle med..de va ju en trevlig överraskning :). Så mötte vi Linja på holmen..hon var redig å nykter..haha.
Däremot Yassin som skulle med...kom inte...han hade visst åkt till sthlm å missat å säga de till Sandra som skulle möta han på stan...han hade ist ringt till ann-sofie...men ann-sofie å sandra har inte varanns nummer...ja, de blidde lite galet..men men..

Sen börja vi grilla...korv med bröd....jag fick vara grillmästare å de klara jag gallant =). Efter 2 korvar va man proppis..haha.. inte så mkt för att äta på fyllan då...men en korv eller 2 slank ju ner utan problem..de va bra de!

Sen kom Malin, Ann-sofie, Geidre å Simon gåendes på bron...så var alla på plats....va en massa folk som inte dök upp dock...:/. hmm...så e de ju alltid..
De va ganska dragna alla de som anlände tror jag...haha..speciellt Geidre...haha...henne skratta jag åt en jäkla massa under kvällen alla fall =)...

Ja, de var en kväll i sig alla fall...kommer minnas :P...lite tjaffs hitan å ditan från fyllekajerna...hm.. jaja. de får man räkna med..kubb omgången gick åt skruttan...haha...jaja...svårt när man har alkohol i kroppen...

sen var de Nöjes..trevligt som alltid :)...lyckades få en cider över mej denna helg ist för en öl som förra helgen..haha...de va Geidres fel...men men..jag hade ju alla fall en svart klänning så ;)..

Idag har jag vart hos Carro typ hela dagen.. solat å brännt mej lite...MEN då blir ja brun =)...underbart! de behövs..ser så mkt trevligare ut då :)
sen har jag tvättat mellan 17-22....inte alls kul..:(...ja ville ju va ute å njuta av solen mera..men inte de..
hoppas på sol imorgon med :)... ska plugga lite, men de tar inte hela dagen...!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hur ser klänningen ut då? :)

2007-06-03 @ 22:52:15
URL: http://sandriisen.blogg.se
Postat av: Sandra

Stupid me.. Najs iallafall! :)

2007-06-03 @ 22:55:39
URL: http://sandriisen.blogg.se
Postat av: melanie

aaah. låter som en perfo kväll ju:) härlisch! jag fick också tvätta igår, eller ja..frugan påbörjade och stack till sitt ragg sen och jag fick ta över dyngan höhö:) tur du har som blir bruno tjejen, jag ser ut som en skär gris i anstocket! haha!! KRAM!

2007-06-04 @ 06:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0