distans..

mm...idag har jag tagit mej en  plugga hemma dag...
bara för å göra klart mitt Projekt arbete om "starta eget"... vilket var typ klart redan, men planritningen va kvar..
De va ganska kul när man väl kom igång med de..men svårt med idéer å så.. jaja..nu e de klart å ska lämnas in imorn =).
Tror jag har lite problem med tids perspektiv..hehe.. de beräkna lixom massa tid på detta projekt å ja va klar på 2 dagar...ops. Men de e skönt att de e ur världen!
Nästa projekt "storhushåll" börjar nästa vecka nu då... skulle hellre pluggat prov kan ja lova...för SÅ kul e  de inte med arbeten...hm..

Så detta betyder att ja har resten av dagen ledig... vet inte om ja ska till C ikväll å se film...Pirates 3 =). Vill så gärna se  den, så ja kan dregla lite t mister Depp :P...konstigt att man tycker han e så fin i den filmen...han ser ju egentligen inte alls bra ut där...haha...men de e ngt som drar ;)..

Hade tänkt ta en lång promme imorse...men så börja jag ist plugga å så helt plötsligt regna de :(....VAD FAN! Så man får la hålla sig inne idag då..booring.

Imorn ska jag alla fall klippa mig =)....underbart. Jag måste unna mej de trots min ynka ekonomi denna månad...:/.

Just...midsommar hamna vi i Torsby (a-l å jag)....hehe...a-l känner en tjej där som heter Lisa så de va hon som ringde å tyckte vi skulle komma..
Vi hade typ bestämt oss för å banga på midsommar PGA dretväder! Se film å äta gott hemma bara...Men vid 17så blev de bokat en tur t torsby...haha.
De va tur de...hade otroligt kul å mysigt :). Massa härliga folk... massa mat å massa trubadurer. Alla sjöng å va glada...härligt.
SEn blev de Faktoriet - torsbys metropol..hehe.. mysigt....men de regna ju tyvärr...jaja. LIka glad för de..=).

SEn torsdagen innan midsommar gjorde vi en impuls å hängde m Pia å 2 vänner t Ankan.. de va ok ställe...förfest roligast som alltid typ..

Annars har de var mkt umgås med A-L i veckan...visat henne runt å satt ihop möbler å så...mkt promenader å mkt glass :)...

Skolan har bestått av massa god mat...å projektet ja..å massa skit snack...hihi...*ovanligt*

I helgen e de fest igen...helg nr 6 nu eller 7 kanske tillåmed... jisses.. inte konstigt man e trött å sliten...å har dåligt m cash :O.... jaja.. man lever bara en gång..

nu e de middag.. kyckling ,ris å sås...YUMMI

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0