aha..

Detta har jag undrat över ett par gånger...

Befolkning i -
Karlstad: 80.934 st
Örebro: 125.520 st

Trodde inte att de skiljde så mycket asså...blev lite förvånad..


Igår var de en hård afton....spela ÖL brännbollen...blev  inte så mycket spela då...de fanns ingen ork..alldeles för varmt!
Pimpla istället en MASSA öl å grilla...var redan lite full vid 18...haha... men de gick över sen...
Alla grilla typ enkla små köttdelar, vilket gick fort å bra på en engångsgrill såklart... Hade ganska kul åt Mona som hade med sig en hel flintastek å hade hoppats på att den skulle bli klar på en engångsgrill...MEN den blev inte klar - så den ligger kanske kvar än på holmen? Om inte alkisarna hitta den å tog vara på´n....hihi.

Jag gick hem vid 20 tiden...duscha å gjorde mej fin i min söta klänning från VILA ;)... sen så blidde de Nöjes såklart ;)...med Ann-sofie, Geidre å sandra. De va trevligt, men VARMT som satan...

...av NÅN anledning har jag ett stort blåmärke samt ett hack i mitt vänstra knä? Har inget minne av att ja slog mej.. gick visserligen in i ipodiet på stora dansgolvet en gång, men inte fasen var de en SÅ hård smäll? hmm...konstigt...de gör i vilket fall ONT :(.
Sen har ja även ett blåmärke på G på högra smalbenet...tack vare en kille som träffa tennisbollen där...under brännbollen..*tack du* ...haha...

Idag är jag lite lagom trött å seg...kan inte heller sola eftersom jag fått solblåsor :(....*DRET*
Får hålla mej inne idag - men de kan kanske vara nyttigt?

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0