vad fasen...

Igår hade jag verkligen problem å somna! Jisses säger jag bara!

Börja med att jag gick å la mig vid 22.30...läste lite skvallertidningar :)...vilket brukar göra att ja blir trött å somnar ganska snabbt...! KOrsord brukar vara en höjdare ;)...Trodde jag de...:/!
Börja med att vända mig på höger sida...så som ja brukar krypa ihop och somna gott :). MEN efter en stund vred jag med 1/4 varv å låg på magen...puffa lite i kudden...nu då? SOV FIA, SOV!
Näe....vi tar 1/4 dels varv till...så jag hamnar på vänster sida...kollar på klockan...tick tack,tick tack....23.30....jag ska snart upp! Å vad hjälpte det?
jag tar å snurrar 1/4 dels varv till....så ligger jag på rygg! Puffa lite till i kudden... Kollade på klockan lite till...nu var hon 01.30 helt plötsligt...!
Ärligt talat vet jag inte hur många varv jag snurra, hur många gånger jag puffa i kudden å hur många gånger jag tittade på den där jäkla klockan som bara gick INNAN jag väl somna! Vad fan?
Kan medela att jag var lite lagom butter å trött så ja kolla typ i kors när klockan ringde 6.30 :(! Jag vill INTE gå upp nu, jag har inte somnat än - det var min tanke då!

Konstatera ganska fort att jag hade gjort alldeles för lite under  dagen, hade för mycket energi kvar i kroppen för att bara kunna sova.
Sjukt alltså... man måste verkligen göra något på dagen för att man ska bli trött...?! De hjälpte inte å springa till tvättstugan ett par gånger inte...nope.  Ska lägga detta på minnet och hädanefter ALLTID göra något när jag väl är ledig... typ gå en promenad eller vad som...!

Praktiken gick bra alla fall - trots min trötthet! Sluta klockan 13 idag för chefen skulle iväg på något..?
Så jag passade på att ta vägen förbi skolan å dimpa av mitt projektarbete :). De va trevligt å säga hej till min vänner därborta :)....och det var en massa nya ansikten som början nu när jag vart borta! Spännande :).

Sen plocka jag upp Carro på vägen hem å hängde med hem till henne å stefan en tur.. kollade i IKEA katalogen å hitta lite dret....*skräll*... de ska ju iväg dit på fredag å frågade ju om ja skulle ha något...å de e klart..frågar de så måste man ju kika... beställde 4 kuddar å en pastagryta :).

Nu är jag väl hemma å lite lagom trött...å huvet dunkar ont :(. Ska vila lite och kolla tv.n... Å INGA HEMMAFRUAR IKVÄLL HELLER :(.....FASEN DÅ! Jäkla hockey...det är ju inte ens kul nu när FBK inte är med...dret,dret,dret!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

jobbigt när det är sådär, man verkligen vill sova men kan inte!! gaaaah! men jo det är lite kul att kolla på hockeyn fortfarande, får heja ¨på modo nu istället, hehe. men det är ju ren bullshit att inte färjestad palla att slå lhc, sicket skämt!

2007-04-10 @ 17:53:31
Postat av: Sandra

Jäkla hockey! Är så trött på det nu så det är inte sant.. hatar hockey när inte färjestad är med.. Och så tar dom bort alla bra program *sur* Men, sötaste pojkvännen som man har, laddade ner hemmafruarna åt mig. :D Gulligt som få! kram på dig

2007-04-11 @ 14:06:08
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0