söndag..

Så vad det söndag igen... idag har mamma å pappa vart här å hälsat på.
Vi fika lite hemma hos mej sedan tog vi en tur till biltema samt bergvik :)...å JA, en massa shopping. HÄRLIGT! *hehe*
Köpte....2 långa toppar, nya leggings, bikinis x2, lagning t mina byxor, lysen till min kära cykel (så nu kan ja trampa lagligt igen ) å lite mera nödvändigheter ;)...

Sen när vi kom hem igen fick papsen fixa cykeln å mamsen laga min kock bralls...ja, jag hade trampat sönder dom en aningens...:(. Så går de...men nu är de som nya igen *tack mamma å pappa*

Igår trodde jag på utgång...men inte de :(.
Sandra hann inte riktigt klart med sin städning i lyan...men de är lugnt..å sen kunde ingen annan av mina kära vänner gå ut igår...jaja.
....de blir fest nästa helg istället! De passa mkt bättre då för allihopa så är de lön med...perfekt! Så det ser jag fram emot!

Köpte mej en bingolott idag...pappas fel...han köpte en så jag kunde inte låta bli....*haha*...spela dock inte. Ska kolla facit på nätet imorn eller ngt...HOPPAS PÅ STORVINST :)...en resa vore inte fel ;)...

Imorn e de praktik igen! =)... ska försöka planera å gå nån kväll i veckan...så ja får lite sovmorgon...känner att ja behöver de...trött redan nu lixom...*vad e felet?*
sen kan de vara bra att få se den sidan av resturangen med...slutar typ senast 20.00 dock...så de är överkomligt.

Kollar på Wallander nu...bra filmer de där :)... jag SKA se alla...de bara e så!! ;) nu e de snart slut på nyheterna...så nu har jag inte mera tid å tjöta här ;)...

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

härlich! hur fan har du råd att shoppa så mycket/ofta;) hihih. låter som en skn söndag vännen:)

2007-04-23 @ 07:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0