shoppoholic...

Igår blev det lugna gatan...Linda Lus å jag kolla på Postkodsmiljonären, Pokerfejs å sen på filmen "6 lektioner i kärlek" .
...var lite småsega å lite lagom osociala...haha...som de blir när man kollar film.. så åt vi starka chips..chilli smak....gott - MEN EFTERSTARKT...haha. Drack säkert 1L vatten totalt...å fick springa på toa därefter.

Sen så hade mina kära grannar fest (som alltid)...å Karaoke även denna kväll.. hörde nån ljuv sångröst gapa å skrika på Arvingarnas klassiska "Eloise"...vi skratta ganska gott å fundera på om vi inte skulle gå över å fråga om vi fick vara med å sjunga lite *fniss*
Helt otroligt vad de hörs väl i detta hus...illa.!

Men vi somna tillsist här alla fall... Linda somna först som en stock..jag låg å läste lite skvallertidningar...var inte sådär dundertrött....Men när jag väl somnat så vakna flera ggr utav att grannarna väsnades...kom hem från krogen osv...! *blir stollig*

Idag vakna jag runt 9.30...ganska lagom tid...skönt å sova ut för en gångs skull =)!
Sen tala jag med carro å bestämde mig för att hänga med henne å stefan på shoppingtur... så vi var runt i stan, biltema, djuraffären, byggbutiken ,rusta å willys.... handla lite som vanligt..
...
jag KAN inte låta bli, det finns ju så mkt som jag vill ha å så mkt som e jättefint å jag kan inte bara låta de vara då...!
Borde gå i terapi för att kunna sluta shoppa så mycket...:/. MEN ser vi det från den ljusa sidan så har jag ju inga problem med ekonomin..ÄN. *fniss*.
Nä, men de e ju så...så länge ja klarar å betala mina räkningar osv e de ju inga fel..man måste ju slösa pengar ibland... annars lägger de sig ju bara på hög...å de e ju lite onödigt....man kan ju dö imorn eller ngt...man vet aldrig! Lev dagen som om de vore den sista! =)  (de var nån som sa de till mej å jag lyssnar till de...)
Sen blir alltid mina vänner glada när jag rensar i garderoben ...eller hur carro å linda? :)

Imorn är det praktik som gäller! De ska bli kul...hoppas på att de blir bra! Klockan 8.00 ska jag vara på plats på Freden...sen är det antagligen steka fläsk, pannkaka, raggmunk osv som gäller....hehe. De blir bra!

nu ska ja ta mej en dusch, sen se lite på dumburken innan läggdags..

hejsvejs





Kommentarer
Postat av: Sandra

Resident Evil är la ett typiskt killspel.. :D Haha! Man är en gubbe med sjukt häftiga vapen, minkastare å grejer *me like* Man ska skjuta zombier.. :) Och fixa sitt uppdrag.. Finns 5 spel, så man har fått hänga med på en hel historia.. som också finns på film. Det är ett experiment som går fel och tar död på folk i en by, men så förblir dom inte döda. Skit kul!

2007-04-04 @ 15:13:09
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0