PÅSK...

...betyder långledigt -- en massa röda dagar å ingen praktik. Så imorgon SKA jag sova ut.
Annars har jag ju som sagt påbörjat en 5 veckors period med praktik på resturang Freden nu. Trevligt. Mysigt ställe. Bra personal. =)

Chefen hade anlitat nån som skulle lägga om golvet i köket så hela resturangen e stängt hela långa helgen. Så har chefen själv målat om i båda omklädningsrummen samt kontoret. Bra jobbat där Roger ;).

Så denna vecka har jag fått gå med en tjej som heter Bea.. det har gått hur bra som helst och hon har gett mej mer ansvar för var dag som gått!
Detta kommer gå gallant, de är jättekul å dagarna bara springer iväg. Måndag-fredag 8-14. Härliga tider med ;). Jag har ju hela dagen kvar efter jag e klar för dagen...haha. WIE !! *gött mos*

Annars har jag haft en lugn vecka.. kollat en massa film...
Alhpa Dog - med justin Timberlake. Inte visste jag att han kunde vara skådis. riktigt rolig dessutom. filmen var bra. rekommenderas.
The Night at Museum - ben stiller e alltid kul. Men lite för mkt lek i denna film. okej..men inget måste se objekt.
American pie 5 - Dret rakt igenom...haha. verkligen.
Epic movie - en av alla parodifilmer...riktigt kass även denna

Idag är de skärtorsdagen - dvs. damerna flyger till blåkulla (om man nu tror på den historian)...sen på lördag är ju påskafton, den där dagen när alla småkids springer runt å knackar på dörren å tigger godis!
Tänk vad knasigt...att man gjorde de som liten, FRÄCKHET ,å att folk anser de är okej?? ..
...de e ju egentligen ganska sjukt...man ger bort en halvkass teckning så tar man en stor näve med godis..springer vidare till nästa hus å gör samma sak, så kommer man hem med en MASSA gott! ..JISSES.

NI får ha en GLAD PÅSK allesammans.
Jag ska ta de lugnt...dona i hemmet...baka lite..promenera lite...å jobba.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0