LöRdAg

Nu har jag hamnat på en sån där helg igen som jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på å göra...? Mina nära å kära jobbar eller är upptagna med annat :(. Får hoppas att sandra e kvar i stan så hon å ja kan hitta på något, men hon skulle ju ev till GBG idag igen...hm.

Igår hade jag praktiken (som vanligt)...ganska seeg dag.
Jag lät den andra tjejen från Tullholmen göra de mesta eftersom de var hennes sista dag - på så vis fick hon visa vad hon gick för ;). *varsego tösa*.
Jag höll mej mest från alla grytor...stekte lite köttfärs, gjorde lite till salladsbuffén samt skärde upp ett par kilo fläskkotlett...kan säga att jag hade ganska ont i handen/tummen efter de..hehe.
2 veckor kvar av praktiken, sen är det skola igen...lite blandade känslor...både kul å trist. KOmmer helt klart sakna personalen å stämmningen på Freden !

...sen efter praktiken jobbade jag kvällen på skutan med gamlingarna....så jag kan säga att jag var måttligt sliten när ja kom hem 21.30... blev en lång dag med mycket spring.
Tack å lov var det en massa pigga patienter på plats..så det var inte SÅ mycket att göra....men de räckte till..

KOlla på talangen 2007 ...även denna gång.. jag förstår verkligen inte vissa människor...
Ex. ... hon som dansa Hula-hula.... blev ganska fort bommad!
...blev lite lagom bränd med andra ord ..."har ni nånsin vart på hawaii å sett hula-hula på riktigt?" ...vräker hon ur sig...!
Hallå...vad har de med saken att göra?
Vi är i Sverige nu, å hula-hula är inte en talang som ger dig 1 mille lixom...*blåst å tragisk brud*..... tyckte nästan lite synd om henne...
Diamond Dogs var ju klockrena....konstigt att de e så många som gör parodi på Carola...hehe.. eller inte.?!

I veckan har jag inte orkar gjort sådär jättemkt...de är fasen kämpigt att gå upp 6.30, 5 dagar i veckan! Sen underlättar det INTE ALLS att jag inte kan sova ut på helgen sen...när jag väl FÅR sova...*gaaah* 

Hade besök av linda en dag...vi kolla lite tv å snacka dret...hon låna soffan... så kom även Carro förbi en tur på sin lånade checka moppe ;)... mycket skitsnack när damerna samlas...*hehe*..trevligt det! Lixom lite uppdatering av våra skilda liv. :)
Så har ja vart husmor å bakat bröd....tvättat lite å städat lite. Sen finns det en massa å se på tv numera på kvälarna :). Gött de, ligga å sega framför burken lite...
De börja ju en ny serie på 5.an i torsdags "kyle xy"...den va kul..kommer ja troligen följa...jag har ju inge bättre för mej på kvälla alla fall....*hahaha*

Imorn kommer mamma å pappa en tur...å ev mormor :). då blir de shopping för hela slanten - kan dock inte spendera allt för mycket pengar...måste tyvärr betala alla räkningar först, sen se hur mycket jag har till övers... ska räkna lite på de...! ska ju till Ullared snart...så bränns pengar så det heter duga alla fall!! wiiie!

NU ska ja hoppa in i duschen, sen ska ja tvätta min cykel..*HIHI*...titta på den härromdagen..den va inte så ren..så den behöver få sig en liten rengöring idag...så kan ja cykla  till skolan sen i framtiden ;)...
Sen ska jag göra köttbullar samt en köttgryta till middag!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

hahaha, jag kollade också lite på det igår på jobbet..fan vad störd hon var då hula bruden!! hahaha! ärligt liksom, hur fan tänker dom:) men den lilla killen som dansade var ju lätt coolast av alla:) hoppas du får en bra helg vad du än hittar på, själv ska jag bege mig till underbara jobbt snart! woohoo:)

2007-04-21 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0