ja,jag vet...

..att jag har skrivit mycket de senaste dagarna...men de blir så när man har mycket tid till spillo... är ju hemma från praktiken varje dag mellan 13-14 lixom...å så jobbar övriga världen när man väl är hemma å vill leka lite...jättekul...eller inte..??!!

Å så har jag vart så jäkla ambitiös och fixat så alla 2 stora projektarbeten är inlämnade å klara redan... det var ju lite klantigt... nu när man sitter sysslolös...:/. Inget å göra :(!

Idag har jag en sån där dag som jag mår lite konstigt...jag kan inte sätta pricken över i.et..men jag mår inge vidare.. snurrar endel i huvet (som vanligt).. Så går det när man är ute på hal is...
Jag har lixom som en klump i magen...men vad betyder den då? kanske orolig, uttråkad, ensamt, behov av lite uppmärksamhet ..
- hallå, jag finns lixom...  MEN vad hjälper det när ingen är hemma??...hmm..jag vet inte.
JObbigt alla fall..

Igår hade jag garanterat stans värsta huvudvärk...jag skojar inte! De dunka i huvet som om nån stod å slog mej med en hammare i skallen eller något....vidrig värk!  Lite lagom påfrestande för skallen min..
Så jag gick å la mig kl 21 för å sova... stängde av ljudet på mobilen som alltid ;)....somna ganska fort...men 21.40 ringer MAMMA av alla i hela världen... på min kära hemtelefon!
HALLÅ, jag sover å man ringer inte till mej efter 21.30 när jag ska upp tidigt!! NI VET DET!  *gaaah*

...Så som sagt väckte hon mig :(.... å ja kunde inte somna om förren framåt 23 tiden sen, trots att vi bara prata max 1minut.... *TACK SÅ JÄKLA MYCKET MAMMA* ! :( ...
Å de hon ville var att berätta att hon skaffat en egen mailadress...kunde inte det väntat till idag? My god!

ikväll är de alla fall Greys...Tackålov...de tar ju hela tiden bort programmen på tisdagar å onsdagar för den där jädra hockeyn! Är de inte slut snart?
De är ju mina 2 tv-kvällar i veckan...tisdag å onsdag :)..hemmafruar å greys =)! WIIIE :)!
Tacka fan för att man äger en DVD å en Video..haha! Finns mycket klassiker i min filmlåda alla fall ;).

kan nån komma å roa mej? Jag har tråkigt gott folk! :(

tjing!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Men börja med Aerobic då, det är så jäkla kul!
kramis

2007-04-12 @ 10:43:35
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0