De gör ont...

Hejsan...

ONT SOM FASEN I HELA KROPPEN...å det är inte lite heller.. *skrattar*.
De e den där brännbollens fel...jisses.
Ja,de var himla kul med lite ölbrännboll, men inte trodde jag att jag var SÅHÄR otränad...så jag knappt kan gå nu i efterhand :(. Igår var de rena h-vetet...

1) Bakis som aldrig förr...mådde verkligen kasst HELA dagen...å jag jobba med Linda..de funka väl helt okej å jobba, men jag mådde inge bra :/. Å de syntes ganska väl.....ops.!! Så bakis har jag inte vart på säkert 1år! Jisses!!

2) Hade så ont i hela kroppen så jag knappt kom ur sängen/soffan under hela gårdagen...fastna i soffan på jobbet...haha.
kan inte gå i trappor idag ...de känns som ja ska falla ihop bara! Benen vill vika sig ...å värker som bara 17 :(. *hehe*
...tur att jag är ledig imorn kan jag lova!

Dags å börja träna på riktigt kanske?? ;)....

Fredagen hade jag som vanligt tvättdag :(....måste ju för att kockkläderna ska hinna med å torka å så...!
....men sen fick jag besök på kvällen ...vilket resulterade en bra film å glass :)...de va trevligt.  *tackar*
Lördagen...haha...ja, brännbollen...sen hade jag  lagat middag till Linda så vi käka köttgryta här...å gjorde oss iordning.. hade nämligen förfest här på kvällen sen...de kan va gött å kunna krypa till Nöjes lixom ;)...
 vi var en hel del folk, de va trevligt.... både jag å Mona lyckades spilla ut öl/cider på min matta! Så nu finns de kaffe, öl å cider på den...*gaaah*
Dags å börja kika efter en ny matta kanske? En som INTE är vit...haha. 

Så följde Linda med hem efter krogen å låna soffan...vi jobba ju ihop kl 14 på söndagen så de var ju trevligt med sällskap :). Tror dock inte att hon mådde lika illa som mej på söndagen...?? 
Alla har visst ont i kroppen alla fall har jag hört på ryktesväg, så de e skönt å veta att man inte e ensam om DENNA SMÄRTA! *hahaha*

Idag har ja haft praktik...vakna antal ggr inatt å trodde jag försovit mej...men de hade jag ju inte! Så var lite lagom trött å seg när klockan ringde 6.20 :(.
Detta har vart en lååång dag....hm. Imorn e jag ledig alla fall....HÄRLIGT!

KOllat på "the guardian"....himla bra film... den kan ja rekommendera å även "Blood diamond" kan jag rekommendera. Starka filmer! 

nu ska ja diska här :(...

hejsvejs
 

Kommentarer
Postat av: LINDA

Ajajaja. Här är massa smärta vill ja lova... :-/

2007-04-30 @ 19:53:54
Postat av: melanie

hahahaha!! ja fan sicken kväll det var på nöjes alltså, vi gillert!! men det är aldrig kul att jobba på bakfyllan, men det funkar ju när man jobbar med rätt personer i alla fall. hihih!

2007-05-01 @ 17:44:08
URL: http://www.melanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0