bra där ;)

Så var det söndag och helgen är snart slut....IGEN. De går väldigt fort allt, är jag ensam om att tycka så?? 

Vad har skett i veckan?
Hmm... ja, praktiken har rullat på. Vecka 3 börjar imorgon!
Jag får bara mer och mer ansvar hela tiden - JÄTTEKUL VERKLIGEN.!!!
Jag gjorde kycklingfilé i ugnen med dragonsås samt en pasta å skink sås i fredags! De va mycket nöjda å belåtna över mitt resultat...
...hörde hur de pratade om mig nere i resturangen å påpekade att jag var väldigt duktig samt lättlärd. Jättekul att höra, även fast de inte sa det direkt till mig.. ( men jag hörde de :) å de räknas det med )

Fredagen hade jag en lugn hemma afton... åkte till Willys å rusta en tur efter praktiken...handla lite mat! Sen var jag hemma å kolla på tv samt svamla med folk på MSN
Kollade på den där nya Talangjakten på 4.an... Ibland undrar man ju varför folk vill göra bort sig i tv ?? Okej, de var många som var duktiga på sin talang, men långt ifrån alla...
Kommer troligen fortsätta att se programmet...jag måste ju se vem som roffar åt sig miljonen..!?

Vakna kl 7.15 på lördagen *skräll*.... men det var ganska bra...tvätta mellan 7.30- 16.30.
Fick en massa gjort denna dag tack vare min morgonpigghet ;)...!
Gick en långpromenad vid 10 snåret...kom hem å storstäda lägenheten. De var verkligen dags för de...lite lagom mycket damm som flöt runt.  Hmrr.. vem är den skyldiga tro?

...Sen kom en killkompis på besök :)..han kom på lördagen framåt eftermiddagen (lagom till jag var klar med all tvättning å städning) ... och så åkte hem söndag eftermiddag... 
De va trevligt med lite sällskap...han behandla mig lite som en prinsessa :)...å jag måste säga att de är gött å bli lite bortskämd å ompysslad nån gång ibland sådär  :). *tack för besöket*

Vi tog oss även en liten promenad i detta underbara väder :)....runt älven...satt oss på en parkbänk, sola å åt glass. Så nu har jag äntlingen fått min första färg...lite lätt röd på kinderna å armarna :)! härligt!

Ikväll börjar Wallander filmer sändas på 4.an =)....vilket är bra eftersom jag bara sett 1 av alla antal...! de sägs ju påminna lite om Beck filmerna...å bara det är ju ett stort + eftersom jag älskar Beck fimerna :)....


Fått 2 dagar till att jobba denna månad inom vården (skutan)... det är bra...med tanke på min restskatt :(. De är inte ens kul....*gaaah*. har räkningar på nästan 10 papp denna månad bara för de *snyft*

nu ska ja sega lite.. svag huvudvärk sen ölen igår :/.

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: melanie

ja dessa jävla räkingar alltså..helt sjukt är det!! låter som du haft en mysig helg vännen:)

2007-04-16 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0