Aj :/

*skrattar*....ja, jag har cyklat hela veckan till praktiken å jag har jätteont i rumpan *fnissar*....tror inte jag har cyklat sen förra sommaren...
.....jag kommer aldrig glömma när jag väl hade köpt cykeln förra året å jag Å linda kom på  idén å ta en cykleltur....vi cykla lite drygt 1mil....sen hade ja så ont i min rumpestump så jag knappt kunde sitta på typ 3dagar...*hahaha*...
så jag har väl inte vågat sätta mig på cykeln sen dess... men nu kände ja verkligen för å cykla....å de har gått bra hela veckan - tills imorse...*hmm*... får nog gå imorgon igen ;)... de funkar de med..

Haft praktik hela veckan..fast gjorde ett kvällspass i onsdags (15-20)... de var en viss skillnad. Kul å se.
De tyckte jag arbeta för snabbt mot vad de hade räknat med *hehe*....så tillsist fick jag göra en massa som egentligen dagspersonalen skulle gjort idag.. Så de var alla fall väldigt glada å tacksamma mot mej :). De e ju trevligt att man kan göra nån så glad för ngt så litet egentligen :)...

Chefen är alla fall väldigt nöjd å belåten över mej å mitt arbete som jag kan/lärt mig...så jag hoppas på ett bra betyg!
Vore skoj å jobba lite extra på Freden...men jag tror de e svårt eftersom nästan all personal redan är kockar där...:(. Men jag ska kolla med chefen, de kan ju hända att de e kris nångång?
Han ska nu nästa vecka ut på en massa ärenden så imorgon e sista dagen med han...sen ska ja gå med en rar tjej som heter Sabina :).
Tror inte de blir några större problem ;).

I helgen är de fest :)....de blir ev ölbrännboll å grilla på dagen..carro å stefan å hans vänner tala på det..
Sen så e de lite förfester här å vart..så jag vet i 17. *hmm* men de löser sig.. Sen blir de nöjes HOPPAS JAG... de va länge sen jag var där.
Vissa personer vill gå till Harrys med...men NÄÄ...inte på en löningshelg...de e för litet där då.  Å jag vet att de kommer vara massor av folk på nöjes med...men de e lite mera utrymme där jue...!

Nu ska jag ut å promenera i det underbara solskenet =)!

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: melanie

hahaha va gött! jag o syrran var ute och gick tre runder i skogen idag, kommer nog också kännas i rumpen imorgon;) jo vi blir väl ett par stycken iaf, ni får gärna komma i alla fall :)

2007-04-26 @ 18:38:51
URL: http://www.melanieee.blogg.se
Postat av: Sandra

Ååh, härligt att cykla juhe!
Jadu, det är underbart när allt bara knallar på.. :) Hmm, ska försöka komma hem ganska snart.. försöka iallafall. Matte kommer jobba nästan varenda helg, å jag vill ha med honom också. Så vi får se när det blir. =) Vi måste ut å skaka rumpa!
Kram

2007-04-27 @ 09:22:27
URL: http://sandriisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0